Nu påbörjar vi taggrensning!

För ökad trygghet i våra fastigheter kommer vi att se över vårt tagg-system och uppdatera alla registrerade nyckeltaggar då vi har märkt att det finns många obehöriga taggar i omlopp. Respektive trappuppgång kommer bli informerade här och via postfacket när man kan registrera om sina taggar.

Styrelsen kommer att kontrollera alla avläsningstaggar associerade med lägenheten och de elektroniska låsen som finns i huset och spärra saknade/borttappade taggar från systemet.


Samtliga boende på Andra Långgatan 26 kan få sina taggar uppdaterade i styrelserummet på

söndag den 21 november, mellan kl. 14:00 – 16:00 eller måndag den 22 november, mellan kl. 18:00 – 20:00

Observera att ej uppdaterad taggar kommer att rensas ur systemet.

Har du inte möjlighet att komma med taggarna vid ovanstående bokade tider så kontakta
Maud Wibäck på maud.wiback@gmail.com